Reklamní předměty hýbou světem. Téměř každá firma má nějaké své vlastní reklamní předměty, které věnuje buď svým novým klientům, nebo právě i těm dlouhodobým. Každá firma má věnování těchto předmětů svou strategii. Je na zvážení každé firmy, do jakých reklamních předmětů obětuje své finanční prostředky. Z výběru reklamních předmětů je opravdu mnoho, většinou o tom rozhoduje i zaměření dané firmy. Dnes si ale řekneme něco o reklamních usb. Jak je to finančně nákladné, jaké firmy si tento typ reklamního předmětu vybírá a k čemu například slouží? O tom vše si dnes něco řekneme. Co se týká finanční nákladovosti, tak zrovna usb flash disky se řadí mezi ty dražší firemní prezenty. Jejich cena se dále také odvíjí, jakou kapacitu budou dané flask disky mít, zda budou kovové, kožené, dřevěné, plastové a v neposlední řadě, jaký typ označení firmy na flask disk zvolí. Zda například motto, logo, nebo jen do barev firmy, těch možností je opravdu mnoho. Levnější variantou je umístěný například samolepky s logem společnosti, ale její trvanlivost je poměrně nízká. Od tohoto všeho se odvíjí cena, a pak také samozřejmě na počtu odběru kusů. Čím větší počet, tím se snižuje náklad na jeden kus. Většinou si tento typ reklamních předmětů zvolí firmy z oblasti IT, ačkoliv flash disk je nezbytnou součástí asi každé osoby, která alespoň z části pracuje v kanceláři. Velice často se také setkáváme s tím, že na flask diskách dostaneme učební materiály z různých seminářů, které absolvujeme. Což je velice milá pozornost konkrétního podniku. Papírová forma už dnes moc nefrčí, nehledě na to, že flask disk má následně další využití pro naše soukromé účely. Ale to je plus spíš pro nás obdarované. Je nutno si ale uvědomit, že s tím jsou spojené opravdu velmi vysoké náklady na jejich pořízení a firma si musí tyto prostředky předem vyčlenit a rozhodnout se, zda jsou schopni do toho tolik investovat.